Wanneer u constateert dat de verpakking van uw bestelling beschadigd is geraakt tijdens het vervoer, neem deze dan niet in ontvangst en stel ons zo snel mogelijk op de hoogte. Mocht u de bestelling toch hebben aangenomen en constateert u andere transportschade, meldt ons dat dan binnen drie dagen na ontvangst van de bestelling.
Indien u niet tevreden bent met de bestelde goederen en u wilt iets aan ons retourneren, dan kunt u dat binnen 30 dagen kosteloos doen. De volgende stappen zijn niet verplicht voor uitoefening van het herroepingsrecht.
Vul de bijgevoegde retourkaart in en vermeldt of u het product wilt ruilen of de aankoopprijs terug wilt ontvangen.
Bent u de retourkaart kwijt? U kunt er ook zelf een printen:
Doe de ingevulde retourkaart en het product dat u wilt ruilen of terugsturen in het pakket en plak het goed dicht.
Plakt het retourenlabel dat u in het pakket vindt op het pakket. Dan hoeft u geen portokosten te betalen en het pakket komt gegarandeerd aan.
Heeft u geen retourenlabel meer? Klik hier om uw label te printen: zelf printen
Of per e-mail: vraag uw retourenlabel bij ons aan via retour@kox.eu. Vermeldt in de E-Mail uw adresgegevens.
Geef het pakket af bij het postkantoor. U kunt terecht bij alle filialen van Bpost.
Overige inhoud
Toestemming voor gegevensverwerking
We willen gebruikmaken van diensten van derden om de webshop en onze diensten te verbeteren en optimaal vorm te geven (handige functies, optimalisering webshop). Verder willen we reclame maken voor onze producten (sociale media/marketing).
Daarvoor kunt u hier toestemming geven en deze te allen tijd intrekken. Meer informatie hierover vindt u in onze privacyverklaring.